Renkama NAUJA PRADEDANČIŲJŲ GRUPĖ

2017-06-01

Artimiausi pradedančiųjų (Joga-1) kursai vyks:

Pradžia- birželio 01 d. (ketvirtadienį) Užsiėmimai vyks antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 18.30 val.

Vieno užsiėmimo trukmė- 1 val. 45 min. Viso kurso trukmė- keturios savaitės.

 

Pirmasis pradedančiųjų užsiėmimas - nemokamas.

Kurso kaina- 45 €

Studentams ir pensininkams taikoma 10 proc. nuolaida.

Šeimos nariams (jogos centro lankytojų turinčių pilną abonementą) taikoma 20 proc. nuolaida.

Su savimi turėti aprangą, kuri nevaržytų judesių. Avalynės nereikia.

Būtina išankstinė registracija tel.: 8 698 40929 arba el. paštu: info@pranajoga.lt

 

Yra daug kelių, kaip pradėti praktikuoti jogą. Paprastai geriausia yra pradėti nuo jogos pozų (asanų), kvėpavimo pratimų (pranajamos) ir atsipalaidavimo.

„Asanos sustiprina kūną (...), išvaduoja nuo ligų, suteikia galūnėms lankstumo.“ Iš: Hatha Yoga Pradipika Asanos padidina stuburo ir sąnarių lankstumą, sustiprina kūno raumenis, tonizuoja įvairių liaukų ir vidaus organų veiklą. Reguliarus asanų praktikavimas išlaisvina iki tol nenaudotus energijos šaltinius ir ženkliai pagerina mūsų fizinę bei emocinę savijautą.

Tempimo pratimai, atliekami lėtai ir atsipalaidavus, daro ir gilesnį poveikį: padeda mums nugalėti baimę, ugdyti pasitikėjimą savimi ir atrasti vidinę ramybę.

Pradedančiųjų, Joga-1, kurso metu planingai stiprinamas kūnas, lavinamas jo lankstumas, mokoma taisyklingo kvėpavimo, proto sutelkimo ir atsipalaidavimo. Jūs išmoksite dvylika pagrindinių asanų, Saulės pasveikinimą (Surya Namaskar), bei du kvėpavimo pratimus (pranayama): Kapalabhati (diafragminis kvėpavimas, akcentuojant iškvėpimą) ir Anuloma Viloma (pakaitinis kvėpavimas šnervėmis). Užsiėmimų metu taip pat susipažinsite su pagrindiniais jogos principais.